Re: 2xPIII 866Mz vs. P4 1.5 GHz

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 14:08:01 MET

> pewnie :) ), nie wazne ma 7000 i powinno styknac na zestawik.
Hmm... Problem w tym ze nigdzie w Krakowie takich plyt nie widzialem. Po
drugie 1500 - 2000 to kupa forsy, za te cene to mam 2xPIII + plyta albo
P4 1.7 +plyta. A tutaj jeszcze musze dokupic 2 x Athlona (ktorego?).
Jaka pamiec do tego ?
DDR czy DIMM?
Zaczynam zastanawiac sie nad tym AMD. Mam jednak watpliwosci:
1. Slyszalem ze sa latwopalne. Na Tomshardware jest nawet filmik
pokazujacy plonace AMD.
2. Jak jest z wydajnosci AMD dla floating point. Czy sa jakies wyniki
dla Linpacka, albo innego testu tego typu.

Dual CPU pachnie mi wciaz jednak bardziej. Moglbym sie wowczas pobawic
troche narzedziami do automatycznego zrownoleglania kodu.

Pozdrawiam

--
Pawel Topa 			http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~topa/
Institute of Computer Sciences, University of Mining and Metallurgy