Odp: Co wybrac Geforce 2 MX 400 32 MB czy Kyro II ?

Autor: Ł.K. Liptus (radek_dobke_at_hoga.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 14:04:52 MET

Użytkownik Mr.Słonio <elefantos_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:mo962u0upehujhi8418dorbricr7ie67si_at_4ax.com...
> jesli mozecie poratujcie wlasnymi doswiadczeniami i uwagami na ten
> temat,bo jusz sam nie wiem co myslec, jedni mowia ze to drudzy ze
> tamto, heh i z tego wszystkiego mam juz metlik w glowie, aa chodzi mi
> zeby byla dobra do gier w cenie okolo 350 zlotych :)))))))
> pozdro
> czekam na info

gf2mx400 wydaje sie bardziej dopracowana no i ma lepsze sterowniki. Na kyro
czasami nie chodza niektore specyficzne aplikacje np. w 3dmark 2001 podawal
mi np. ze nie potrafi
renderowac 'Into Surfaces' cokolwiek by to znaczylo w przypadku demo-mode
chociaz ta karta to moze nie byla kyro II ale I