Re: Identyfikacja karty graficznej

Autor: Kulonik (zbysios_nospam_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 13:45:56 MET

Witam
 ". : : Krzysztof : : ." napisał w wiadomości

> wywal to gowno, komp znajomej chyba ma juz pci jak nie to tez zezlomowac
bo dzieciak sie potnie chcac porgac w cos "lepszego", chocby duke nuke :),

Wszystko, ok -jest tylko jeden mały problem - gotówka. Wiem, wiem - te 90 zł
to nie wiele, ale ona ma dość wydatków (święta - czyż nie!). Dlatego
wolałbym konkret: skąd wziąć drivery niż rady typu wywal to g...no
W międzyczasie dokopałem się, że ta karta jest zgodna z Cirrus Logic CL-GD
5402 - może ktoś z grupowiczów posiada do niej drivery.
Z pozdrowieniami
Zbyszek