Re: Jaki max Celeron na Abicie BE6?

Autor: Tobas (tobas_at_NOSPAM.plusnet.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 13:06:44 MET

Uzytkownik "MariuszK" <mariuszk123_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
najnowszym biosem - pytam bo szczegolnie zalezaloby mi na Celeronach na
magistrali 100MHz.

> 1100 zwykly oraz 1200 z egzotyczna i droga przejsciowka.

A w takim razie jaki pojdzie na przejsciowce bez regulatora napiecia (bo mam
taka)? Przy okazji - ile kosztuje przejsciowka z z regulatorem napiecia?

www.rosperos.com