Re: a moze ktos go zna?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 13:17:02 MET

Uzytkownik "PRL" <prlpromo_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Wiem ze to swinstwo, OT, NTG and other.....ale jestem na tej grupie
> juz od dawna i koledzy chyba uszanuja mojego posta :)

jak najbardziej ta grupa !

> na mojej stronie http://www.softel.elblag.pl/~prl/!modem/modem.html

prawie jakby zaginal ci pies :) ta stronka :))

> znajduje sie opis mojego modemu z fotkami.
> Moze ktos widzial taki modem u kogos, albo sam go ma...... pomozcie mi

http://www.google.com/search?q=fm-56rt

jak zwykle google pomoze , to jest jakis standardowy chipset, producenta
poszukaj po fcc id (musi gdzies byc na plytce itp - w google wpisz "fcc id"
i znajdzie www z szukaczka)

> zdobyc jakiekolwiek informacje o nim. producent, model , sterowniki i
> gdzie go moge serwisowac (padniety Bios :( ).

to bedzie chyba truuuudne z tym biosem :(
jak no name to szukac takieg biosu - zgrac (kto to zrobi) przeprogramowac
itp.

za 130 masz juz modem na USB ;)