Re: Hackerzy zaatakowali Windows XP

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_eranet.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 12:58:39 MET

> 95% komputerow w kraju uzywa systemu Windows.
> Zatem tematyka jesy zgodna i skoncz spamowac.
> Twoim obowiazkiem, jako obywatela RP jest informowanie innych osob
> o znanych zagrozeniach, ktore moga spowodowac i narazic innych na
> wielkie szkody, jak w przypadku mozliwego ataku hackerskiego systemu
> Windows XP.
> Poczytaj kodeks karny.
> Jezeli wiedziales o zagrozeniach systemu XP przez hackerow, o mozliwosci
> wlamania do systemu, przejecia plikow, danych osobowych,
> a nie poinformowales o tym stosowanych organow i publicznie innych osob,
> [...]
Ze wzgledu na nieoczekiwany poziom glupoty pozwolilem sobie zacytowac calosc
poprzedniego postu ;-)))Powstrzymam sie od publicznego ublizania
"ekspertowi" poniewaz zamierzam napisac do abuse_at_tpnet.pl (jesli juz ktos
pisze taki list to prosze mnie dopisac). Mam nadzieje iz takie posty skoncza
sie zaraz po tym jak rodzice "eksperta" dostana polecony od TP-SA ;-)))

--
pozdrawiam
      Mikolaj Tutak