Identyfikacja karty graficznej

Autor: Kulonik (zbysios_nospam_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 11:53:40 MET

Witam
Mam problem z identyfikacją starej karty graficznej (na ISA) opisanej na
chipsecie:
ACV MOS
AVGA-2
340-00
PB0963TK
9204
Wrzuciłem już to w większość wyszukiwarek i niestety bez rezultatu.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś program, który potrafiłby odczytać
wpisy w biosie karty (producent, model itp) działający podobnie do programów
identyfikujących płytę główną i jej BIOS.
Za wszelkie uwagi, mogące mi pomóc dzięki.
Pozdrawiam
Zbyszek