cmos checksum error - wiem, ze bylo, ale inaczej...

Autor: Free|ance (szfrysztacki_at_pf.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 10:24:03 MET

Witam !

Ja tu pierwszy raz wiec pozdroofka dla wszystkich no i moze ktos pomoze...?
Sprawdzalem archiwum, ale tam sytuacje inne niz u mnie byly opisane... a ja
mam tak:
moja machina to dosyc leciwa plyta lucky star 430tx + intelek 200mmx. No i
zachcialo mi sie przetaktowac procek na 233 - co zreszta nie wyszlo - ale
przy okazji 'przez przypadek' wysunalem zworke ktora przywraca domyslne
ustawienia biosu.. no i niby nic - komp wstal spokojnie - tyle ze wiadomo -
Cmos ch. error - press F1. Wchodzilem juz z 50 razy do biosu, zapisywalem
ustawienia - po wylaczeniu kompa znowu to samo... No i co to moze byc ? Nie
do konca qmam jak to jest z tym podtrzymywaniem bateryjnym, bo juz od klku
miechow bateryjka byla rozladowana imho (bo po wylaczeniu kompa data sie
zerowala, ale ustawienia biosu pamietal). To jak to w koncu jest ? Dodam, ze
baterie wymienialem na dobra i efekt ten sam. Zworka tez w dobrej pozycji
jest. Jakby ktos mial jakis pomysl co to moze byc to dzieki z gory

pozdrawiam

Szymon