Re: Radeon 7000/VE czy MX 400 ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 09:16:47 MET

Użytkownik "Dariusz Antoniak" <etheron_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiekszosc rynku w swoich lapkach... Ale roznie ludzie mowia... Cena karty
> wyjsciem TV oscyluje tak w granicach 330 zl. Jak dla mnie te 30 zl troche
za
> duzo :-} Natomiast Radeon VE - obcieta wersja pelnego Radeona - jak sie
> dowidzialem co wycieli, to sie wystraszylem. Karta nie jest moze
najbardziej
> wydajna... fakt, ale podobno ma ladny obraz, dobre sterowniki i sprzetowe
> wspomaganie dekompresji MPEG-2. Akurat karta, ktora widzialem w sklepie ma
> wyjscie TV, wejscie video i kosztuje 295zl. Na razie optuje za ukladem
ATI.
> Zastanawiam sie tez, jaka jest w przypadku tej karty rzeczywista roznica
> miedzy nia, a taka Riva TNT2 ?
>
> Zwolennicy i przeciwnicy obydwu ukladow moga sie tutaj wypowiedziec. Co
> warto wybrac ?
>
> Darek
Proponuje Karte firmy Hercules na ukladzie KYRO II !
Ma obraz porownywalny do ATI a wydajnosc oscylujaca miedzy GF2 MX400 a GF2
GTS
Mysle ze ja naprawde warto a kosztuje ona ok 300-330 zl !!
Co do DVX to jak masz dobrego proca to i tak Ci wbudowane bajery nie
potrzebne bo obraz bedzie plynny.
Pozdrawiam