pomocy !!!

Autor: sebo (sebo95_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 08:38:09 MET

Bardzo was prosze o pomoc mój komp od jakiś trzech miesięcy podczas pracy co
jakiś czas się wiesza wygląda to tak jak by był nagły zanik napięcia a potem
wszystko wraca do normy i ładuje się na nowo (czasami podaczas ładowania
systemu ponownie się restartuje) myślałem że to zasilacz więc wymieniłem i
dalej jest to samo pytałem w serwisach też nie wiedzą co to może być.
Jeszcze raz bardzo was prosze jeśłi ktoś cokolwiek wie na ten temat to
proszę o pomoc
(WIN 98SE, Athlon 600, MSI 6195, 128 RAM, zasilacz 300W, Riva TNT2, dysk 30
GB seagate)

--
Pozdrawia
Sebastian