Re: k7s5a vs athlon, ddr

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 07:22:13 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C22489B.9BFC3A9E_at_magsoft.com.pl...
> Hi,

> IIRC Win98 nie obsługuje w pełni ACPI, a Win98 SE tak. Jeśli jest inaczej,
> niech mnie ktoś skoryguje, natomiast jeśli jest akurat tak, to może
> jest jakiś błąd w obsłudze ACPI w BIOSie tej płyty?

całkie możliwe !!! ja wyłaczyłem Power Managment m'in. bo po wyłaczeniu
monitora i dysków juz nie wstawała !!!!
ale poszukam nowego BIUOS'a i rozgryze drania !!! - w końcu mój wrodzony
optymizm nie dopuszcza ze te płyty są z natury złe !!

a z tym sys to najstabilniejszy jest DOS - generalnie bez zwisów (mozesz
wyłaczyć i włączyc i nie rozjeżdza zadnych plików - super)