Re: jak sie najlepiej podpiac?

Autor: romek13 (romek13_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 06:36:42 MET

Użytkownik "Robin" <robin.h_at_poczta.gery.pl> napisał w wiadomości

> Mam znajomego z czymś takim. Ogólnie szajs, bardzo niska prędkość
> połączenia (zwłaszcza jak śnieg pada).
>
> Robin
Ja mam właśnie radiówke.Ogólnie super.Bardzo duża prędkość połączenia.(Test
prędkości z USA-wykonany przed sekundą = 174kbps -z szybkich serwerów idzie
nawet oglądać Divx w czasie rzeczywistym)
Wszystko zależy od tego jakie wyjście ma dostawca , i ile Ci przydzieli.
Wieczorem są gorsze wyniki ale i tak o niebo lepsze niż SDI.
Intensywnego śniegu jeszcze nie przeżyłem , ale ulewny deszcz tak - mam to
dopiero od 6 miesięcy.