No i co to może BYĆ ???

Autor: praca6 (praca6_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 22:58:59 MET

Jest problem, nie działa CD-ROM.
Próbowałem już chyba wszystkiego :
1. Podłączanie do slotów IDA 1,2
2. Wymiana taśmy (100)
3. podłączałem sam Cd rom do jednego slota, potem do drugiego
4. ustawiałem na slave, master
5. próbowałem zamieniać kabelki zasilające
6. sprawdzałem BIOS - zgodny z ustawieniami fabrycznymi.
7. zamieniałem miejscami cd rom i HDD
8. bootowanei systemu z cd romu

Do cd romu dochodzi zasilanie, po włożeniu cd nie chce jej odczytywać, nawet
nie chce mu się pożądnie płytą cd zakręcić.
Próbowałem z kilkunastoma cd i ciągle to samo.
Nawet zmieniłem napęd cd rom na inny i to samo.
Z HDD nie ma żadnych problemów, system działa stabilnie.
Sterowniki cd romu są zainstalowane, w menadżeże urządzeń nie ma żadnych
konfliktów.
i tu sytuacja bardzo dziwna, kiedy napęd cd rom przeniose do innego kompa,
działa bez problemów.

POMOCY !!!!!!!!!!!