Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: Piotr Slimak (piotrslimak_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 19:24:52 MET

Lubie alternatywne rozw.

Aaa to nie wiem...ale jakiś używany ge-force z giełdy, byłby lepszym
rozwiązaniem niż M64 w każdym razie.

wiec widzisz - chyba ma znaczenie...

Całkiem możliwe. U mnie sytuacja jest taka że muszę używać starych driverów,
bo jak zainstaluje coś więcej niż 6.50 to niektóre filmy stają się slow
motion edition a inne slide show :-(