Jak zrzucac screeny z filmow zgrywanych na komputer przy pomocy karty TV?

Autor: semp (xs_at_medianet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 20:14:01 MET

CO CHCĘ ZROBIC?
Mam kasetę wideo z filmem, z którego chcę zrzucić co pištš sekundę
(mniejwięcej) na dysk twardy do obrazka postaci *.jpg lub *.gif.
(ewentualnie kazdy inny, apotem sobie zrobie batch conversion).
Mam magnetowid, ktory podlaczam do komputera przez moja karte graficzna
Asus 3800 TV OUT. Nie wiem czego (jakich programow) i jak uzyc aby
osiagnac swoj cel w miare bezbolesnie.

JAK TO ZROBIĆ?
No właœnie.

A CO POTEM?
Potem umieszczę to wszystko na stronie internetowej o serialu "Z Archiwum
X"

O CO PROSZĘ?
O szybkš odpowiedŸ, za którš z góry dziękuję.