Re: Małe brzydkie ikonki - trochę OT

Autor: Hełmofon (rg78_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 20:33:52 MET

Akurat nie mi coś takiego się stało.
A piszę na tej grupie bo kiedyś ktoś mi pomógł i widzę że nadal pomagają
poza małymi wyjątkami, które mają klapy na oczach i nic dalej nie widzą.

Myślę że tej konwersacji nie ma co przeciągać, w końcu ta grupa jak już
zauważyłeś kilkukrotnie,
nie jest od zajmowania się innymi sprawami niż sprzęt.
Jeżeli chcesz prowadzić temat to pisz na priv

Pozdrowienia

Robert "Hełmofon" Gromek
www.rowerowy.wolomin.com