Re: Notebook

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 19:34:45 MET

On Thu, 20 Dec 2001 17:03:06 +0100, "Speedy" <plus_at_toya.net.pl> wrote:

>Witam !!
>Może trochę off topic ale..
>Mam takie pytanie do grupowiczów - czy ktoś kupował kiedyś przez internet
>notebooka ze Stanów ? Jeżeli tak, to może mógłby podać jakiś namiar na
>stronę internetową.
>
>Pozdrawiam
>Speedy
kupywalem ale niestety do stanow
kupno i wysylka do Polski to moze byc problem
np toshiba wymaga aby platnosc byla wykonywana przy uzyciu karty
kredytowej wystawionej przez jakis bank amerykanski lub platnosc
czekiem gwarantowanym przez jakis bank amerykanski duzo innych
producentow i sklepow tak postepuje
nastepna wada takiego rozwiazania to ze prawie na 100% zaplacisz clo
za laptopa, i koszta przesylki beda dosyc duze (ubezpieczona przesylka
firma kurierska moze kosztowac 50-200$)
najlepsze rozwiazanie to poszukaj wsrod znajomych ktorzy przyjezdzaja
do Polski na wakacje aby przywiezlli tobie laptopa, beda go mogli
sprawdzic na miejscu w stanach czy wszystko jest ok, clo z reguly daje
sie obejsc (a to moze byc kilkadziesiat dolarow- w najgorszym wypadku
zabiora go spowrotem do stanow i ktos inny sprobuje)