Ktoś podłączył skaner Agfa SnapScan do karty innej niż Adaptec?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 18:42:34 MET

Skaner współpracuje z firmową kartą Adaptec 1505 (na ISA).

Po zmianie komputera muszę włożyć jakąś na PCI.
Próbowałem SymbiosLogic 8100S (i poległem na placu boju).
Kabel sprawdzony - dobry. Terminator na skanerze założony.

Karta rozpoznawana przy starcie systemu jak i pod Windows 98.

Tylko w żaden sposób nie mogę zainstalować skanera :-(

Dotarły do mnie nie sprawdzone informacje, że niektóre starsze skanery Agfy
(jak Arcus) nie współpracowały (sterowniki) z żadną inną kartą oprócz
Adapteca.

Pytam, czy komuś się udało?

--
Janusz - Vahanara