Re: Co sadzicie o Samsung 757DFX?

Autor: hp11_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 20 Dec 2001 - 16:31:13 MET

> Jak w temacie, moze sa na grupie uzytkownicy tego monitora. Co o nim sadzicie?

mam ten monitor od miesiaca - dlugo wahalem sie pomiedzy nim a LG795.
generalnie swietny monitorek, extra kolory i niezle parametry. wady? wg mnie
powloka kineskopu moglaby odbijac mniej swiatla, kilka niepotrzebnych bajerow
podnoszacych cene: obsluga przez usb, highlight zone, rozdzielczosc 1920x1440...
u mnie - lekka wada geometrii ale da sie z tym zyc
ogolnie polecam!

hp