jak wlaczyc kompa

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 14:34:45 MET

o okreslonej godzinie, bez wlazenia do biosu
tak mest taki interfejs ale strasznie kiepski (plyta via)
mona tylko okreslic dzien miesiaca (tygodnia ?) i godzine
a ja chcialbym tak zrobic zeby mi sie wlanczal powiedzmy
w kazdy pierwszy wtorek miesiaca i robil skanowanie dysku
albo zgral jakis program tv, albo budzenie z mp3
tak zeby sie muzyka podglaszala stopniowo, i to wszystko w formie
zadan ktoore mozna dowolnie edytowac, nadawac proirytery itp..