Winfast GeForce2 Titanium - Heellpp meee!!!

Autor: pawelk (pawelkul_at_polbox.com)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 12:16:58 MET

Zanabylem sobie to cudenko droga kupna po dosc dlugim zastanawianiu sie
nad wyborem firmy. Zdecydowalem sie na Winfasta (Bardzo dobra marka).
Pare dni wczesniej mialem mozliwosc przetestowania podobnej karty pod
tytulem MSI GeForce2 Ti. Pod Opengieelem chodzila zaj....scie (RTCW,
Quake3), natomiast pod DirectX-em bylo kiepsciutko. Pomyslalem sobie, ze
Winfast bedzie moze choc troche lepszy. No i jest troche lepszy, ale i
tak jest zle. Moja konfiguracja sprzetowa:
Asus Tusl2-c
Celeron 766
256 Mb ramu
Winfast GeForce2 Ti
Stery 23.11
Pod OpenGL wyniki przekroczyly moje oczykiwania nawet z nawiazka
(praktycznie bez przerwy 90 fps w RTCW i Quaku w maksymalnych
ustawieniach przy rozdzielczosci 1280-1024). Horror sie zaczyna dopiero
pod DirectX-em. Operation Flashpoint 15-25 fps(1024-768), Project IGI
15-50 fps(1024-768), po prostu nie da sie grac. Takie same wyniki mialem
na moim przecudownym Voodoo3 2000.
Jezeli ktorys z Szanownych, czytajacych to grupowiczow ma podobna
konfiguracje sprzetu co ja, to bardzo bym prosil o jakakolwiek pomoc,
ewentualnie jeszcze mogli byscie dopisac wasze fps-y w grach pod
directX-em (polecam programik Fraps).

                        Pozdrawiajacy i blagajacy o pomoc
                                        pawel

PS. Jeszcz dwa pytanka:
1. Czy macie aktywna opcje Fast Write (Riva Tuner pokazuje mi ja
nieaktywna, a podobno powinna dzialac).
2. Czy w WinFox-ie macie aktywny Hardware monitor, bo ja nie mam.