Stary Matrox

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 11:35:26 MET

Cześć.
Mam w domowej sieci komputer z kartą graficzną PCI. Jest to Matrox MGA
Millenium.
Znalazłem do niego sterowniki v.4.12. Niestety nie obsługują OpenGL, ale
obsługują
DirectX. Zdarza nam się zagrać w sieci w Quake 2. I o to właśnie chodzi, na
tym
Matroxie obraz jest strasznie "pixelowaty". Można z tym coś zrobić?
Ściągnąłem
plik tłumaczący instrukcje OpenGL na DirectX, ale to nie działa. I druga
sprawa.
Jest płyta główna Winmax PT-61IBD. Była chyba produkowana przaz firmę Azza.
W każdym razie na stronie www.azzaboard.com jest do niej BIOS. Niestety nie
nowszy niż ten oryginalny. I pytanie, ma ktoś może jakąś instrukcję do tej
płyty?

Wonder