Re: czy moze mi ktos powiedziec...

Autor: Artur (biczysko_at_lucent.com)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 08:16:05 MET

Rafal Neumann wrote:
> =

> U=BFytkownik "davros" <davros_at_poczta.fm> napisa=B3 w wiadomo=B6ci
> =

> podobno monitory Nokii sa lowendowe,monitory innych producentow - wiec =
na
> Twoim miejscu wybralbym cos innego
> =

> Rafal Neumann
nie zgodze sie z Toba, poprzednio mialem wlasnie Nokie 15" 449ZA (multime=
dialny)
i musze przyznac, ze jak na monitor 15" mial bardzo dobre parametry i pra=
wie =

idealna geometrie. Przez 2 lata jego uzytkowania nigdy nie mialem z nim =

zadnych problemow. Poza tym nie wiem jak teraz, ale mialem na niego wlasn=
ie
 2 lata gwarancji.

pozdrawiam,
Art