Re: Internet przez kablowke - opinie

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 01:55:11 MET

In <9vrc7t$2aet$1_at_pingwin.acn.pl>, plitkin wrote:

> Kolego TOMKU - pisalem do DARKA, ktory to niby ma lacze 1000 kbps up i
> 9999 kbps down - za 29 USD miesiecznie bez ograniczen. A do ciebie nie
> mam ZADNYCH pretensji ani aluzji... :-)
jezeli przepustowowsc ich sieci na swiat jest taka marna jak predkosc
wczytywania ich www, to ja dziekuje za taka przyjemnosc i za takie
pieniadze.. zreszta ja za
512kB/2MB place (+6adresow mail, 20MB www na kazdy, nieograniczony
transfer itd) place niewiele mniej. zreszta modem pociagnie bez problemu
do 16mega, tylko

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming