Re: ForteMediaFM801 + DivX - problemy

Autor: Bartek Górski (bartek_gorski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 00:14:01 MET

Użytkownik <przemool_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:487a.0000003c.3c2066e7_at_newsgate.onet.pl...

> Problem wystepuje przy checi obejrzenia filmu w formaci DivX w systemie z
> zainstalowana karta dzwiekowa ForteMedia FM 801.
> Uzywam programu BestPlayer w ktorym po zaladowaniu pliku z filmem pokazuje
sie
> blad (prawdopodobnie dzielenie przez zero). Nieraz jest jeszcze gorzej,
> pokazuje sie niebieski ekran krytycznego wyjatku.
>
> Napewno ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z tym problemem i moglby
mi
> pomoc w jego rozwiazaniu.
> Z gory dziekuje i pozdrawiam.
>
> --

Sam nie wiem dlaczego, ale u mnie to był problem odtwarzacza (czyt.
DVD-ROM). Zaczalem odtwarzac z nagrywarki i ok..... Wszystko ustalo po
zmianie sprzetu :). Teraz odtwarza to i to.... Coz, chyba nie pomoglem, ale
chyba nie zaszkodzilem (ale tak naprawde to radze stery Q3d205f). One chyba
pomagaja w tej sprawie.... Jesli trzeba - podesle).
Pozdrawiam
Bartek