Re: jak sie najlepiej podpiac?

Autor: durant3_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 19 Dec 2001 - 23:40:18 MET

> No tak tez mi sie wydaje ale znajac TPSA wole spytac grupowiczow o
> doswiadczenia z SDI - czy to dziala jak nalezy, nie zatyka sie, nie sprawia
> problemow? Czy w umowie ktora sie pospisuje z TPSA nie ma jakichs ukrytych
> haczykow, na ktore trzeba uwazac?

Nie zastanawiaj sie zbyt dlugo! Ja postawielm juz 4 sieci na sdi, w tej chwili
(na studenckiej stancji) mam sdi i jak przyjade do domu to tam tez czeka na
mnie sdi :))) Jedym slowem, za te pieniadze nic lepszego nie znajdziesz, tym
bardziej, ze nie masz kablowki ;)))

Transfery do 11-12 KB. Na pewno to lepsze od modemu!