Komp za 4.000zl pod choinke dla kuzynostwa.

Autor: Neo[EZN] (neo_at_main.tenet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 02:06:07 MET

Witam wszystkich grupowiczow majac nadzieje, ze nie pisze NTG.

Dzis ciotka dala mi 4000zl i powiedziala, zebym zlozyl jej komputer
(dokladnie dla kuzyna - jako prezent pod choinke - swoja droga fajny
prezencik :-) - ani ona ani kuzyn nie znaja sie na kompach powiedzieli
tylko:

- moze kosztowac do 4 tys. zl.
- musi byc szybki (najpewniej glownie do gierek)
- musi miec DVD
- musi miec drukarke
- musi to byc cos porownywalnego z Pentium 4
- musi miec SB Live (wydaje mi sie, ze SB128 spokojnie by im starczyl)
- monitor moze byc 15"

Wymyslilem cos takiego (klaw. i modem juz maja):

Procesor AMD Athlon XP 1500+ - 266MHz = 636zl
Płyta główna MSI 6380A 266MHz U100 DDR = 566zl
Pamięć DDR 128 MB - PC2100 = 144zl
Dysk twardy 40 GB Seagate 7200 = 513zl
Karta graficzna GeForce2 64MB GTS PRO = 489zl
Karta muzyczna Sound Blaster LIVE! 5.1 = 159zl
Napęd DVD 16x / 40x LG = 421zl
Obudowa ATX Middle Tower 300W = 139zl
Stacja dysków 3.5' TEAC = 55zl
Mysz = 20zl
Monitor LG Studioworks 563N 15" = 560zl
-----RAZEM---- 3700zl - zostaje pare groszy na drukare

Nie wiem jednak czy to wszystko po zlozeniu bedzie ze soba dzialalo
... Wuj sie bedzie cieszyl jak mu kulki beda chodzic, kuzyn jak powie
w podstawowce, ze ma GeForce a ciotencja jak zobaczy 'polaczenie z
internetem' ;-) No dobra - jesli zla konfiguracje za 4k zl wymyslilem
niech ktos da znac bo swieta sie zblizaja i trzeba bedzie za tydzien
pojsc do sklepu, kupic czesci i zlozyc juz tego kompa.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie jesli takowe sie
pojawia :-)
Piotr Herba
http://wroclaw.dolny,slask.pl