Odp: Corel 10 i polskie czcionki

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 21:53:39 MET

Nie bardzo rozumiem ??? Polskie napisy np. Plik, Edycja, Znajdź ??? Czy
chcesz wprowadzać polskie znaki do grafiki ? Jeżeli to drugie, to nie widzę
problemu... ale to zależy tylko i wyłącznie od czcionki. Sprawdź, czy
czcionka ma polskie znaki (!!!). Sam mam CD10 EN i nie mam problemów.

Użytkownik news.tpi.pl <grzes_at_a-comp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vqukf$sgd$1_at_news.tpi.pl...