Re: Nadal sie NIE WYLACZA...

Autor: Kamil (kulmaok_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 21:35:01 MET

> Użytkownik Piotrek <piotrek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c1f0e93$1_at_news.vogel.pl...

Włącz w biosie funkcję ACPI - zarządzanie energią
lecz powyłączaj usypianie wszelkich hard disków, kart graf., itp.
I tak Windows sam przejmuje funkcje ew. usypiania sprzętu.

zazwyczaj pomaga

Jeśli nie to: msconfig.exe /zaawansowane/ odznaczyć "wyłączaj
szybkie zamykanie systemu"
(jeżeli masz płytę AT to nie polecam tego sposobu bo zamiast
się wyłączać sprzęt się będzie resartował)

PS. Zainstalowałeś chyba właściwy patch: 4756PL8.exe ?
ftp://ftp.komputerswiat.pl/OS/Poprawki/Windows/Windows98SE/4756PL8.EXE

Pozdro
Kamil