Co lepsze?

Autor: Oriano (pruchn2_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 20:25:28 MET

Witam wszystkich Grupowiczow!

Mam zamiar w najblizszych dniach zmodernizowac kompa. Niestety, mam =
bardzo ograniczone fundusze, wiec przede mna trudne decyzje. Otoz, co da =
lepszego kopa mojemy cybernetycznemu wehikulowi do ogladania filmow w =
divix? Kupno nowego procka czy tez karty graficznej? Aktualnie posiadam =
Cel 433 Mhz, 98 RAM, plyte M748 LMRT, zintegrowana grafike SiS 620 (8MB) =
+Voodoo2 (12 MB), zintegrowana muzyke. Mam zamiar kupic jakiegos =
tanszego GeForca (32MB) lub procek np. Cel 800. Co w przypadku mojej =
konfiguracji radzicie kupic? Podkreslam, ze najbardziej zalezy mi na =
filmach!

Pozdrawiam
Oriano