Re: DRUKARKA NAWALA!!!

Autor: mosciak (mosciak_at_inetia.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 19:51:03 MET

no i tutaj mamy przyklad dzialania podajnikow papieru drukarek HP :)))))
tak jest od zawsze i pewnie tak pozostanie.... nic nie da dociskanie papieru
ani grzebanie przy rolkach - one sa z reszta ok.
ja poradzilem sobie ustawiajac papier na wyczucie, jak dotyka elementow
pobierajacych na calej szerokosci to jest ok, ale mam 930 i podajnik pozwala
na spore manipulacje.
Generalnie nikt jeszcze nic nie wymyslil.
A podstawowe wady drukarek to:
HP - podajnik i sposob rastrowania
Epson - prowadzenie papieru super, ale te dysze....
Canon - rozjechane kolory
;)

mosciak