Re: asus cusi-m pomocy

Autor: Tomasz Stopczynski (t-net_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 18:54:19 MET

Użytkownik "Artur Malkiewicz" <artur_malk_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9vqj6s$q0f$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> OK zgoda, ale instalator leży na skanowaniu dysku czyli ładuje się do
> pamięci, i wykłada się zawsze w tym samym miejscu a nie losowo więc raczej
> nie to. Podejżewałbym cos z dyskiem, konfiguracją biosu, taśmą lub
> kontrolerem. Pamięć sprawdziłbym po wyeliminowaniu innych możliwości.
> Zresztą jak pisał Tomasz wymieniał pamięci na inne i mało prawdopodobne by
> wszystkie sprawiały problemy.
>
> Artur

robilem wszytko np:
- plyta obsluguje ata 66, wiec wsadzilem dysk ata 33, i to samo
- bios ma tylko funkcje ustawien standardowych, wiec zadnych safe wrzucic
nie moglem
- na dysk wrzucilme nawet swoja noweczke maxtora 40 GB 7200 ata 133 i to
samo
- procki wymienilem na model 800 ktory chodzi u mnie w biurze

pozostaje mi jedynie wejsc na forum asusa, ewentualnie sciagnac najnowszy
bios
jak to nie pojdzie to najprawdopodobniej walniety jest kontroler na plycie
plyte dostalem dzisiaj wiec jutro jade trasa ciechanow-wrocek, i wymienia od
reki