Re: Funkcja fax i voice w modemie

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 23:18:50 MET

Użytkownik "Voytec" <wojimi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9vnuf3$6r5$1_at_news.onet.pl...
> Hi everybody :)
>
> Używam modemu już od dłuższego czasu a właśnie uświadomiłem sobie, że
> nie wiem jak korzystać z funkcji voice i fax. O tej pierwszej nie mam żadnego
> wyobrażenia do czego to może służyż (przesyłąnie głosu?) a z tej drugiej nie
> umiem korzystać.
> Czy ktoś mnie uświadomi? ;)

(na płytce dołączonej do modemu powinno być oprogramowanie ...)

Voice - modem może służyc, jak zwykły telefon - podpinasz głośniki (słuchawki) do wyjścia SPK,
podłączasz mikrofon do MIC IN. W Windows standardowo jest program do dzwonienia.

Fax - możesz najzwyczajniej w świecie odbierać i wysyłać fax'y.
(w Wordzie jest kreator Faxów).
Jest to fajne, bo od Ciebie wychodzi dobrej jakości FAX (wysyłając zwyczajnie musisz
wydrukować, potem przerzucić przez fax ... do tego strata czasu i papieru).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl