Odp: wiatrak od obudowy

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 18:32:53 MET

Ja swój wyjąłem całkowicie. Bez problemowo już prawie rok. Wszystko działa,
kurzu nie ma, więc nie śmierdzi. Zasilacz to ATX 230W - podłączone oprócz
płyty są : dysk twardy i nagrywara, oraz jeden FLOPP. Sieciówka, muza i
kontroler SCSI na ISA, nic na PCI, grafa na AGP (x2). Komp chdzi po 20-22
godziny dziennie.

Użytkownik Piotr S. <azazel69_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vqhuu$d1j$1_at_news.tpi.pl...