dysk, a raczej dwa :)

Autor: Marcin Ciecwierz (gardner_at_devil.inside.pin.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 17:03:03 MET

hej. mam maly problem... nie dawno przypadkowo spalilem sobie dysk, tzn.
poszla w nim elektronika. kupilem drugi taki sam ze sprawna elektr.
dysk jest poprawnie wykrywany, mechanika na 1oo% w porzo, ale niestety
nie chce sie do konca czytac :) pomyslalem wiec ze moze to byc wina nie
wielkiej roznicy w parametrach, otoz sa to niemal ze identyczne dyski,
nadruki prawie w 100% sie zgadzaja, poza takimi szczegolami jak DCM,CCC.
no i pytanie co mam zrobic zeby ruszyc ten dysk? moze jakis update? jak
sie da? jest WDC 2850 853 mb... z gory dzieki za odpowiedz i sorki ze
tak zamotalem w pytaniu :)

--
pozdrawiam!