Re: szybszy czy wiekszy?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 09:20:28 MET

"adpiter" <adpiter_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> co wybrac:
> 1. Seagate Barracuda ATA IV 40GB c500zl CZY
> 2. Seagate U6 60GB, 5400, ATA/100 c550zl (ceny z wgk.waw.pl)

Witam
Stoje przed identycznym wyborem. Najlepszym rozwiazaniem byloby oczywiscie
kupno barracudy 60GB i wlasnie nie wiem czy poczekac az troche stanieje ?
Ale jesli musisz kupic teraz to do zastosowan typowych domowych (gry,
internet, filmy, pakiety biurowe) to chyba rozsadniejszym wyborem bedzie U6.
Jest wyraznie wolniejszy od BIV ale wlasnie w takich zastosowaniach roznicy
raczej nie poczujesz. Nie mam teraz przed oczami cen ale nie wiem czy
zamiast U6 nie kupic jakiegos Maxtora 5400 RPM 60GB bo widzialem testy U6 u
Toma i w U6 dosyc drastycznie spada predkosc odczytu przy koncu dysku
(ponizej 10Mb). Maxtor czy WD wypada lepiej. A co do mniejszego
dysku+nagrywarka to wcale nie jest to takie najlepsze rozwiazanie.
Niektorych filmow nie oplaca sie wypalac, obejrzy sie kilka razy i ma sie
dosyc, niektore pliki lepiej miec pod reka a nie na CD, to samo z mp3. Chyba
dzis dysk 60 Gb to najlepsze rozwiazanie.
Luka