Re: Jaki dysk Hdd?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 14:10:26 MET

> Z doswiadczenia wiem, ze dyski IBM (sam mam 45Gb) nie "lubia" chipsetow
VIA.
> Joseph
????
wlasnie lubia jak chodza nie na dodatkowym kontrolerze, na HPT albo Promise
nie bedziesz sie dlugo cieszyl IBM'em, u mnie przejscie z HPT na "zwykle"
udma na chipsecie pomoglo i nie wystrepuja "zwisy" dysku a pozatym to
badsektory nie pojawiaja sie tylko na IBM'ach, wiekszosc ludzi przyjdzie do
sklepu i powie ze mu IBM padl a nie wspomi o tym ze rzucali plecakiem z
dyskiem... raz widzialem taki przekret: dysk byl wrecz poobijany a w
dolaczonym opisie bylo napisane ze lezal ciagle w kompie i nie byl
ruszany...

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl