Re: problem z instalacją win xp

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 12:18:33 MET

Użytkownik "bast3k" <caps3l_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> i dziwnym trafem znowu problem na amd:-) wymien procesor!!! i plyte!!! i
> wogole caly komputer!!!
> bast3k

To moze ja mam jakies niebywale szczescie :

Athlon TB 1.33 (266 FSB)
plyta : Soltek 75KAV-X
384 MB ram (128+256)
HDD Barracuda II Seagate 20GB
Radeon8500
SB Live
Modem Zoltrix Spirit
Systemy :
WinXP i jednoczesnie Win Me PL + czasami Linux Mandrake 8.0

I od stycznia mimo sporego zonglowania sprzetem zadnych problemow , zadnego
BSODa itp ...
Fakt ,ze moze moja wiedza o sprzecie jest troche wieksza od przecietnej ale
chyba mam strasznego farta :---)))

PS : bast3k czy my sie nie znamy :-))))