Re: W którą stronę monitor promieniuje najbardziej?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 11:49:21 MET

> ze
>
> eee, to znaczy, ze nie ma dobrych monitorow na swiecie, bo kazdy glupieje
> przy komorce, mniej lub bardziej, ale glupieje
>
> tbg

Mylisz sie mam Samsunga 755 DF i gdy dzwoni tel. komorkowy obraz nawet nie
drgnie. Pamietam mine mojego kumpla jak raz byl u mnie i wysylal SMS polozyl
tel kolo monitora i mowi "patrz co teraz bedzie sie dzialo" i szczcena mu
opadla ,bo nic sie nie dzialo. Nie twierdze, ze Samsung jest the best, ale
na zadnym innym z jakikm mialem do czynienia nie zaobserwowalem takiego
zachowania, po prostu na innych obraz wtedy skacze jak diabli.

Robert P.