Re: Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 19 Dec 2001 - 09:34:56 MET

> kurde mam zagwozdzke z tym twoim silnikiem bo rozebralem i moja
> nagryware i mojego DVDka i tam sa zwykle silniczki z 2 zaciskami, jestes
> pewnie ze te 11 przewodow jest bezposrednio do silnika ???

Powiem więcej. Wszystkie napędy, czy to CD czy DVD, które do tej pory
zozebrałem mają silniczek napędowy, talerzyka pod płytkę CD, podłączony z
płytką drukowaną taśmą 11 liniową. Są to: TEAC CD 540E, ASUS CD 340, Sony CDU-
xx (4x), Pioneer DVD-116 no i oczywiście napęd dedykowany czyli Sampo SL-110 (
=Sony SL-110H ).

pzdrwm
darbakan

p.s.
Znalazłem na rynku w Polsce podobny sprzęd DVD/MP3 - Mustek.
Niestety dystryburot nie ma dostępu do części zamiennych.
Walnięty sprzęt idzie do producenta.