Re: Jaki dysk Hdd?

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 08:42:38 MET

zgadzam się prawie w całości, z jednym "ale"
paść mogą WSZYSTKIE dyski ale IBM-y z serii DTLA
padały nagminnie - nie wyłączając mojego 45GB
w zasadzie, to wciąż działa, ale znalazły się 2 badbloki
skoro są dwa to może być i więcej

nawiasem mówiąc - ciekawa sprawa - jak chodził na
zwykłym kontrolerze UDMA66 na płycie to prawie za każdym
razem pojawiały się monity scandiska o skanning dysku
w związku z tymi bad sectorami... po przełączeniu na kontroler
UDMA100/RAID (wcześniej wiele razy skanowałem dysk
i scandiskiem i NDD i nic nie pomagało) monity się straciły...

ciekawe, czy możliwe jest, aby ten kontroler jakoś
źle współpracował z moim DTLA 307045??
acha - moja płyta to Asus A7V133 i D800... Win ME
Aldi