Re: Ati radeon 8500 rewelka

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 08:30:35 MET

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> No nie przesadzaj stary - u mnie wyglada to tak:
> 11594pkt w 3DMARK2000
> 4000pkt 2 3DMARK2001 (1024x768x32)
>
> wszystko na GF2 :-p

Ha Ha ... prawie 4000 w 3Dmark 2001 to ja mialem na starym Radeonie DDR
(166/166)
ktory kosztowal 500 zeta (dodam ze bez zadnej opytmalizacji ustawien
sterownikow) ...
Ale niewazne nie ma co sie przechwalac :--))))
GF2 a Radeon 8500 to zupelnie inna klasa sprzetu i ceny tez :---)))) . Tak
naprawde wyniki w 3Dmarkach sa tylko zgrubnym okresleniem wydajnosc karty
graficznej . Licza sie klatki w rzeczywistych grach i jakosc obrazu .