Re: Błagam o pomoc !!! drukarka HP wywołuje "bluescreen"

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 08:09:38 MET

Użytkownik morgann <talar4_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9voi4o$n1r$1_at_news.tpi.pl...
> a moze ktos ze stalym i odrobina czasu ?
> zapraszam na GG wieczorem to wyjasnie wszystkie watpliwosci
> z gory dzieki

moze kabel wlanięty ?? lub gniazdo w drukarce ???

a moze tusz jak wkłądałes to porysowałeś ścieżki na głowicy ?????
kiedyśmiałem coś takiego ze gość włożył tusz do HP nie odrywając folli
zabezpieczającej - część styków od głowicy zwierała częśc nie - generalnie
tusz poszedł w dłoogą