Re: Leadtek Winfast GeForce 2 MX 32MB

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 01:19:49 MET

> Ja jadę na referencyjnych nVidi teraz pod Xp ,Powiedzmy Solidna
> Standardowa Konstrukcja i to tyle...
......no nie "tyle", bo w nazwie PRO jest uklad wzmacniajacy
sygnal wizyjny co znacznie poprawia jakosc obrazu w stosunku
do innych 2mx'ow.
Poza tym jakosc TV jest lepsza od Matroxa G450 DH (mialem
na testach w identycznym kompie, identycznym TV (Sony), kable
itd....). W Matroxie tylko bardziej podobala mi sie mozliwosc
przechwytywania zrodla filmu i niezaleznie czy na monitorze
obraz byl w okienku (nawet zminimalizowanym) to na TV lecialo
to na pelnym ekranie!

Tego mi teraz brakuje - ja pisze cos na kompie, a dziewczyna
moglaby ogladac film w TV :-)