Re: ECS P6IPAT

Autor: Wojciech Pietkiewicz (icek_at_rab.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 00:13:05 MET

Dnia Tue, 18 Dec 2001 14:31:26 +0100, Sebastian Ciach (sciach_at_poczta.onet.pl)
napisał(a):

>ECS ma chyba diody (czerw/ziel) zobacz co one pokazujš.
Chyba niestety zasilacz rozwalil pyte, bo zadzwonilem do goscia, od ktorego
byl ECS i powiedzialem, ze przestal dzialac on wymienil z doplata na
gigabyte'a i co zainstalowalem uruchomilem (alte tylko z kart. graf.) dziala,
no to pyk wylaczylem (ale bezposrednio zasilacz po resecie) dodaje sieciowke,
karte muzyki i... wlaczam a tu nawet dioda na pycie sie nie zapalila i cisza...

Troche zglupialem - bo czy to moze zasilacz?? (druga plyta poszla...)

--
  Wojtek ---======= icek_at_pwr.wroc.pl =======--- Pietkiewicz
 Świadomość - jest to emergentna własność 2-go rzędu struktur