Błagam o pomoc !!! drukarka HP wywołuje "bluescreen"

Autor: morgann (talar4_at_o2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 00:04:57 MET

Drukarka HP 840c.
Przebieg pzrez 1,5 roku ok. 3-4 ryzy papieru. jeden czarny tusz skonczony,
drugi na miejscu. (ale tez sie konczy juz).
Kiedy prubuje cos wydrukowac, tzn. w momencie przycisniecia przycisku
drukowania po kilku sekundach i lekkim zamieleniu drukarki wywala bład na
niebieskim ekranie. Ponowna instalacja drukarki nic nei daje, nowe
sterowniki też. U kumpla jest tylko komunikat o tym ze (w windzie) ze...
blad sterownika i cos tam cos po angielsku. W zasadzie zaczyna nawet u mnie
i u niego drukowac ale rysuje tylko jedna linijke textu jakiegos
zasmeiconego i tak na wszystkich stonach po koleji choc do druku wyslana
byla tyllko jedna strona.

POMOCY, mam na uczelnie kupe rzeczy do wydrukowania a nie mam drukarki !!!!
i kasy na naprawe (juz po gwaranacji jakies 5-6 miesiecy).

--
pozdrawiam
dawid/morgann