Re: Trochę NTG. Ogłoszenie.

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 21:09:36 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> >
> "Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>

> Jestes raczej stalym czytelnikiem grupy
> i zapewne znasz netykite oraz FAQ grupy
> i jest tam wyraznie zaznaczone, ze nie
> wolno umieszczac tu takich ogloszen. To
> czemu to robisz?

> PLONK warning za ignorowanie
> zasad panujacych na p.c.p

Ciekawe, czy od Ciebie dostałem choć jedną
cenną pomoc/radę? Jeśli nie, to Twój PLONK
niewiele mnie obchodzi. :)

Lc.

Postscriptum: Oczywiście... zwolennik iiyamy. :)

LC.> iiyama -- to chiński szajs; jest na zamówienie,
LC.> bo można go sprzedać [tylko] jako kota w worku.

K> Oh shit ja mam jakas podrobe bo na moim jest
K> napisane made in Japan ;-PPPPP

K> Tak BTW dowiedz sie troche wiecej na temat monitorow
K> iiyama oraz jak je mozna kupic w Polsce:-)

Lc.> Mam iiyamę. :)

K> No i? Made in china? Jestes nie zadowolony z monitora?

LC.> Normalnie -- idziesz do sklepu/firmy_kompowej i kupujesz. :)
LC.> (kota w worku o którym Ci mówią, że jest cudem!)

K> Napisz wprost o co chodzi, a nie o jakis kotach
K> w worku mi tu piszesz.

To chyba wszelaka pomoc, :) jaką w ostatanich
czasach od Ciebie uzyskałem. Zanim zaczniesz
rozstawiać po kątach ostrzeżeniami o plonkach,
pomyśl, czy masz coś ciekawego do powiedzenia
tym, którym dajesz takowe ostrzeżenia. :) Mnie
możesz już teraz wyrzucić, bo chyba i tak nie
masz mi nic ciekawego do powiedzenia. :) :) :)

Przy okazji -- na pewno w języku polskim
piszemy jakoś tak: >>na pewno<<.

----^^
K> Aha znaj moje dobre serce do takich ogloszen
K> jest pl.ogloszena.kupie

To było z Twojej wypowiedzi skierowanej do
Wojciecha Puchara. :)