WIRUS ????

Autor: radarek (radarekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 23:27:17 MET

Hello...
Doszly mnie sluchy, ze pojawil sie jakis "wirus", blizej niezidentyfikowany
o nazwie SULFNBK.EXE Dziwi mnie to, ze jest to niby wirus, bo nie widzi go
zaden program antywirusowy, a jest w kazdym kompie jakie sprawdzilem.
Doczytalem sie gdzies, ze to nie wirus, lecz program dzialajacy pod winda...
I TU PROSZE O POMOC, moze ktos z Was wie wiecej na ten temat, jest to
"wirus", czy tez nie???
Siedzi sobie zawsze w c:\windows\command...

--
                        POZDROWIONKA
                    radarekw_at_poczta.onet.pl