Re: Kto ręcznie zmieniał napięcie na Celku 2 ???

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 22:51:02 MET

> bardzo
>
> Bez peltira to nie radze ;-)

obejdzie sie bez peltiera, ja kiedys jak mialem c600 to ustawilem mu na
jakis czas 2.05 i na Golden Grbie mial 35st w spoczynku i ok 42 w max
obciazeniu
a co do regulacji napiecia nozkami to polecam poczytanie specyfikacji
prcesora jest gdzies na stronie intela w pliku .pdf, niestety nie mam
dokladnego namiaru a sam posiadam tylko do nowego celerona na fcpga2 i
nazywa sie to:
Intel R Celeron R Processor for the PGA370 Socket at 1.20 GHz on 0.13 micron
process Datasheet
jak nie znajdziesz to moge Ci podeslac (ok 900 kb) bo piny odpowiadajace za
regulacje napiecia sa chyba te same
jesli chodzi o izolowanie nozek to najprosciej i najskuteczniej je obciac,
niestety jest to regulacja jednorazowa ;)
ew. zalakierowac cienka warstwa twardego lakieru ale nie sprawdzalem takiego
patentu

pozdrawiam
Artur