Re: szybszy czy wiekszy?

Autor: Pedro (anty_k_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 22:33:28 MET

Użytkownik "adpiter" <adpiter_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> co wybrac:
> 1. Seagate Barracuda ATA IV 40GB c500zl CZY
> 2. Seagate U6 60GB, 5400, ATA/100 c550zl (ceny z wgk.waw.pl)

Witam.

Jak masz stałe łącze z netem to zdecydowanie większy, wcześniej czy później
i tak będzie za mały - ale lepiej później.
20% większa szybkość nie ma znaczenia w przeważającej ilości czasu
spędzanego przy komputerze, no bo jakie na przykład ma znaczenie czy
operacja na pliku trwa 2 czy 2,5 sekundy. Chyba, że zajmujesz się czymś co
komp przetwarza kilka godzin lub dni, to wtedy zastanów się nad RAIDem.
A co do wariantu z nagrywarką i mniejszym dyskiem to już to przerabiałem
dokładnie rok temu. Wytrzymałem niecałe dwa miesiące i poszedłem kupić duży
dysk. Na płytach wersje instalacyjne , reszta na twardzielach - podzielonych
na mniejsze (20GB) partycje, żeby ewentualne porządki na nich zrobić w
rozsądnym czasie, tzn przez noc.

Pozdrawiam.

Piotr